KRIMSKRAMS

Posted in Uncategorized by Jill on 3 juni, 2009


Asså, jag är verkligen seg.

Men förstå hur stressad jag har varit den senaste tiden – jag har till och med fått utslag pga det, lite allergi + värmeutslag på fötterna och underbenet – var glad att jag inte laddar upp bild på det😄
Men allt går så fort. Mindre än en vecka är skolan slut för detta läsår och jag ska gå på min målarkurs, jag längtar redan. Jag är absolut inte duktig på det men jag tycker det är kul, och det är väl det som är meningen :)<3
Men nu sitter jag i nattlinne och och laddar upp någon random bild eftersom mitt Photoshop har blivit kocko bong bong
//Szia!

Kommentera

