KRIMSKRAMS

Ingen picknick?

Posted in Uncategorized by Jill on 4 juni, 2009


Hej, det var planerat att jag ska ha picknick med mina allra bästa tjejkompisar från Stensnäs gänget, men eftersom det här vädret vill inte hålla sig – så vet jag inte…

Det känns så synd eftersom jag hade planerat det här när alla hinner mm. Annars måste jag hålla det inomhus. En sak kommer i alla fall lyckas, och det är att Emma ska sova över och jag längtar så, i morgon ska bli så kul!!
Idag, om jag hinner ska jag äntligen installera Photoshop CS, det har varit så himlans krångligt med det men jaja, nu efter allt längtande så ska jag få tillbaka det!
Illustrera, redigera mm.
Hejs svejs, nu ska jag ringa runt mina kompisar om picknicken!!
Och bilden är flumm av mig & Alma❤

Kommentera

