KRIMSKRAMS

Äntligen hittade jag mitt lilla jag

Posted in Uncategorized by Jill on 9 juni, 2009

Karin hittade sig själv bakom kyrkan på morgonen😉

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Karin (på bilden) said, on 9 juni, 2009 at 17:49

    bilden är klart bäst<3
    //Karin

  2. Jill Berger said, on 9 juni, 2009 at 18:07

    Jo, jag vet ;D<3
    Du blev nöjd, kan jag tro?

  3. Karin said, on 9 juni, 2009 at 19:32

    Mm!<3 kan inte du göra en header till mej med bilderna du tog på mej idag? eller så kan du visa mej photoshop cs i helgen… ^^ e de okej om vi e hos dej?? :O jag hatar att vara hemma hos mej >w< ses😀 Karin

  4. Jill Berger said, on 10 juni, 2009 at 9:00

    Visst kan vi vara hemma hos mig i helgen, då är det någ enklast att göra headern ^.-


Kommentera

