KRIMSKRAMS

Sims 3

Posted in Uncategorized by Jill on 10 juni, 2009


Igår fick jag Sims 3!!

En sådan där ”skolavslutnings present” av mina föräldrar för dem tycker jag har varit duktigt och jobbat hårt. Nu är bara problemet att grafiken har krånglat men jag hoppas det går bättre sen…
Jaja, jag bjuder en snabb webcam bild av mig och mitt Sims 3, ett bevis att jag har spelet ;)<3
PS. Sims 3 funkar på Macintosh!!!!!!!!😀

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonymous said, on 14 juni, 2009 at 17:41

    Din blogg äger!!❤ Fortsätt! //Alma! ^w^

  2. Emzii said, on 18 juni, 2009 at 11:40

    sims 3…ooh

  3. Emzii said, on 18 juni, 2009 at 11:41

    //Emma


Kommentera

