KRIMSKRAMS

Målarkurs – bilder #1 (Utställning)

Posted in Creative by Jill on 16 juni, 2009

Bilden ovan: Alla bilder förutom bilden där det står Jill med STORA bostäver och det är en konstig ställning har jag ritat. Det är jag som står i den konstiga ställningen >.<
Bilden ovan: Jag ritade av en staty idag!
Bilden Ovan: Vi ser mig på teckning och porträtt av alla andra konstnärer😀
Bilden ovan: Målningar av Yuvia❤ Riktigt snygga må jag säga!
Bilden ovan: Så här fint ritade vi välkommet till Utställningen

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Emzii said, on 18 juni, 2009 at 11:44

    Snyggt Jill!
    Naturbegåvning…=D

  2. Emzii said, on 18 juni, 2009 at 11:45

    De andra var oxå snygga som du inte gjort…andra inlägget oxå bra


Kommentera

