KRIMSKRAMS

GRATTIS PAPPA!

Posted in Uncategorized by Jill on 17 juni, 2009

Idag fyller min pappa år, vi har firat med TRE olika sorts tårtor och fina presenter :)<3

Jaha, min födelsedag är om lite mer än tre månader, det finns massa saker jag skulle kunna önska mig – från stora till små saker och ting.
Om jag skulle skriva upp allt här så skulle ni dö av tråkighet, så jag tror jag skippar det helt enkelt. Sitter här och funderar om jag borde scanna in något roligt och göra något med det i Photoshop, jag är sugen på något sådant men jag måste fundera!
En sista sak, innan du går skicka någon rolig kommentar på bloggen eller ni som känner mig, skicka ett roligt sms – min mobil har varit urtrist eftersom det är som att ingen svarar på mina sms eller ringer tillbaka från samtal…

www.gaborberger.com / www.youtube.com/gaborberger <– Klicka och kika in en stund😉

http://www.youtube.com/watch?v=kBohWU-DTH0&feature=SeriesPlayList&p=625CF9A238876217&index=11

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonymous said, on 21 juni, 2009 at 22:50

    tack kisbogár för tårtorna och presenterna! G (eller "P", du får välja bokstav)


Kommentera

