KRIMSKRAMS

I’m HOME! :D<3

Posted in Uncategorized by Jill on 25 juli, 2009

Bilderna och priserna kommer här ifrån: No Doubt T-shirt Amigurumi Bok Kate Nash Made of Bricks

Äntligen, efter världens krångel vid flygplatsen i Ungern, det är en komplicerad historia men jag kan säga att det hela började med en olycka med Mormor.:/

Men, som tur nu – efter att ha vaknat halv fyra på morgonen – så mår både jag och mormor och hela familjen fint nu. Nu laddar kameran för klockan fyra idag ska jag iväg med Linda + familj och min familj + jag (såklart XD) på en båt tur med Lindas pappas nya båt🙂 Visst låter det spännande? Därför blir det pictures därifrån också. Oj vad mycket ni ska få se!!
I Ungern tänkte jag på saker jag skulle vilja köpa, och jag har tänkt att beställa saker – jag fick det för mamma! – Ni undrar säkert hur glad jag är? X’D NU visar jag ett par FÅ saker av det jag kommer ihåg av min lista av beställningar. ^^

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. alva said, on 25 juli, 2009 at 15:28

    KATE NASH <—– YEE

  2. Alma! said, on 25 juli, 2009 at 20:48

    Woooh! OwO ( Btw, din blogg är rolig, och kreativ ) //Alma!❤

  3. Jill Berger said, on 25 juli, 2009 at 20:57

    Tack🙂 Ja, Kate Nash ÄGER :D<3


Kommentera

