KRIMSKRAMS

Virkprojekt

Posted in Uncategorized by Jill on 25 juli, 2009

Bild och mönstret hittar du här

Det är massor jag vill virka färdigt och vill ha som virkprojekt. Så här kommer listan:

Vill virka:
. Elefanten (titta på bilden!)
. En totoro figur (eller två :p)
. Ett fodral till antingen iPoden eller mobilen
. En kompis till en virkfigur som jag inte har visat en (hemligt hemligt)
. En nallebjörn
. Virka något fint till min nalle Charlie, sedan virka till mina andra gosedjur.
. Virka en till fin figur ur Mia Bengtssons bok❤
. Virka något fint mönster ur boken jag tog hem från Ungern
Virka/fixa färdigt:
. En amigurumis ögon
. En sköldpada som jag började men sluta med
. Fixa andra delen av vanten som garnet tog slut med och brodera något fint och personligt på det.
. Göra klart ett katthuvud som jag började på, egentligen nästan färdig >.<
. Göra klart mitt projekt som jag gör nu som jag kallar för MusicBox🙂
Det var mycket det😄

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anonymous said, on 25 juli, 2009 at 20:44

    Fett söt! ^w^❤ // Alma.

  2. Alma! said, on 25 juli, 2009 at 20:46

    Fett söt! ^w^ // Alma!❤

  3. Jill Berger said, on 25 juli, 2009 at 20:58

    Ja, eller hur?<3


Kommentera

