KRIMSKRAMS

Lancôme Artliner

Posted in Uncategorized by Jill on 3 augusti, 2009



1. Tänkte ge lite tips till alla, för er som känner mig IRL vet att jag oftast brukar ha på mig Eyeliner i skolan, just nu har jag inte det för det är sommarlov och på sommarlov brukar man leka, bada och flumma runt så då brukar sminket störa väldigt mycket. Men i alla fall så har ett par stycken frågat mig om vad jag använder och hur.
Jag använder:
Lancôme Paris
Artliner
Pinceau-Mousse
Trace Dense

(Jag har faktiskt ingen aning om vilket nummer på tjockleken på penseln för jag hittar inte den lilla kartongen som den låg i, möjligtvis har jag väl slängt den…)
2. Jag fick den i julklapps present, fast jag fick vara med mina föräldrar och bestämma i förväg innan jul när jag
fick den. Så jag vet hur mycket den kostade. Vi köpte den när vi mellanlandade i Frankfurt flygplats för cirka 25 euro = cirka 250 kr.

3. Att sminka med den penseln tog mig lite tid att lära mig tekniken och den kom och det blev bättre ju mer jag använde/använder den. Att vara fin tar tid. Jag letade på Youtube på olika smink tips med den penseln och andra av andra företag och jag lärde mig väldigt mycket! Gör det du också!! Jag önskar att jag skulle ha gjort ett foto av första gången jag använde den, så skulle ni ha sett hur fult det var X3

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Emzii said, on 20 augusti, 2009 at 18:12

    Kul inlägg


Kommentera

