KRIMSKRAMS

GARN!

Posted in Uncategorized by Jill on 5 augusti, 2009

Idag köpte jag garn. Jag har egentligen väldigt mycket garn hemma men det var några småsaker som saknade och då var det bara att åka till Ljunqvist’s Garn. Det gröna garnnystandet SARA låg i en korg med REA så den kostade bara 10 kr, 205 m. Den svarta garnnystandet MINICRYL kostade 12 kr, 120 m. Och dem två rosa & vita garnet JÄRBO GARN kostade 31 kr/st, 123 m.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Josefin said, on 10 augusti, 2009 at 8:12

    Jag vet, jag tycker att sara och minicryl är bra, en framför allt billigt, haha jag e snål:PÄlskar dig!<33Kärlek/Josefin

  2. Emzii said, on 20 augusti, 2009 at 18:16

    Härliga färger. Det pirrar i fingrarna bara av att se dem. Jag vill virka!


Kommentera

