KRIMSKRAMS

The Cat Return

Posted in Uncategorized by Jill on 5 augusti, 2009


Ny Miyazaki mästerverk! Jag vet inte om det säljs i Sverige men jag har sett en bit av den på tyska X”D Den heter The Cat Return sök på youtube och se trailern väldigt söt film och katterna är mkt inspirerande med katten Jiji i Kikis expressbud och jag har tänkt att jag ska virka en Jiji.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lydia said, on 5 augusti, 2009 at 9:40

    hahaha jag har för mej att det är typ som wow😄 hahaha. Men mkkkt seeegt o____x Den står fortfarande på 0% xD


Kommentera

