KRIMSKRAMS

Saxskydd

Posted in Creative by Jill on 6 augusti, 2009



Kära vänner. Äntligen visar jag något som jag har virkat🙂 Mönstret kommer från en jätte gammal ungersk tidning som mormor rev ut sidan för många, många, många år sen. Jätte enkelt mönster och det är därför jag gillar den. För min sax är den lite stor men det är meningen att den ska passa alla slags saxar😀

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Annika said, on 7 augusti, 2009 at 18:48

    Vilket roligt fodral!🙂 Vad kul att du fått inspiration hos mig! Sådant är så kul att höra och man blir motiverad att fortsätta.

  2. Sofie said, on 7 augusti, 2009 at 20:55

    Vilket fint, önskar jag också kunde göra såndanna. Men du får visa mig den imorgon när vi träffas. Ses imorn!🙂

  3. Anonymous said, on 12 augusti, 2009 at 4:53

    Du är så himla duktig på att virka, har verkligen talang. Fortsätt med det, Jill! //Alma.

  4. Emzii said, on 20 augusti, 2009 at 18:18

    Oj, vad fin! Supergullig:D Bra bilderXD


Kommentera

