KRIMSKRAMS

Boktips nr 2

Posted in Uncategorized by Jill on 13 augusti, 2009

oj då.

Vilka gråa dagar.
Det enda som händer här är att en fluga susar förbi.
Jag är så glad egentligen men ändå är det något som gör att jag bara sjunker ner här i min stol, jag påverkar så lätt av vädret.
Däremot har jag lekt med lego och ett kök har byggts och bord och stolar ska komma till det blir en kafeteria. Dessutom kan jag tipsa om några böcker som är lite barnsliga men var mina favoritböcker under lågstadiet, böckerna är skrivna av Eva Susso. Första boken i serien heter Kompishjärtat och var den första boken jag läste HELT ut själv – jag var så stolt när jag gick i ettan ^^<3
Andra böcker i serien är:
Kärleksexperimentet
Klapp, kram, kyss
Kafé Moonlight
Kär i Hanna.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Emzii said, on 20 augusti, 2009 at 18:49

    ÅÅh, jag har också läst de böckerna!Inte en sista dock…

  2. Emzii said, on 20 augusti, 2009 at 18:53

    Ååh, de böckerna har jag också läst när jg var yngre!Inte den sista dock..


Kommentera

