KRIMSKRAMS

Varför inte?

Posted in Uncategorized by Jill on 24 augusti, 2009

Vad säger DU om dessa doughnuts?


What do YOU say about this doughnuts?

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sofie said, on 24 augusti, 2009 at 17:02

    Först när jag såg på bilden trodde jag det var riktiga som man kan äta och då tänkte jag "mums". Sen när jag tittar närmare ser jag att de är virkade. Jättefina! Fattar inte att du kan virka sånna, för det är väl du som gjort dom eller?

  2. Jill Berger said, on 24 augusti, 2009 at 17:05

    Haha nej, det är inte jag som har virkat dem >.< Dumma mig nu kommer alla säkert tro att jag har gjort dem X''D Men jag hade tänkt att göra sånna och då undrade jag om ni tyckte om dem. <3Men tack iaf

  3. Karin said, on 24 augusti, 2009 at 17:37

    OMG!! mee whant<3<3


Kommentera

