KRIMSKRAMS

Virkprojekt

Posted in Creative by Jill on 13 september, 2009
Jo jag själv har upptäckt att jag på länge har inte visat något jag har virkat. Det är många stora projekt jag gör samtidigt och alltid när jag kommer halvvägs börjar jag på något nytt…

Men se här, här har vi en Plopp från Mias bok. Gjord i våras, hittills har syskonet Plipp inte kommit på besök än så Plopp har blivit god vän med Giraffen.

Här överst är ett otroligt fint projekt som är lite små hemligt tills vidare.

For a long time I have not show something from my chrocheted plans, but here at the first picture is Plopp and the second picture is an secret projekt i working on

PHOTO CAMERA; Nikon D5000

Kommentera

