KRIMSKRAMS

Min dag MY BIRTHDAY

Posted in Creative by Jill on 30 september, 2009


Okej, jag ska inte göra den för stor grej men det är ju MIN dag😀 Vad kul att huvudpersonen i Frukost på Tiffanys fyller år samma datum jag! Prinsesstårtan är från Mias bok och cupcaken är från Bet Doherty. Ja, nu ska jag gå och äta Sushi och öppna presenter så hej svejs med er!🙂

Today is it my birthday, now I am going to eat Sushi and open presents, Bye!❤

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sofie said, on 30 september, 2009 at 17:18

    Grattis på födelsedagen Jill! Hoppas att du får en bra dag! Ses imorn!

  2. Anonymous said, on 1 oktober, 2009 at 10:27

    HAPPY BIRTHDAY! :D(Från nina) :]

  3. Gabor Berger said, on 3 oktober, 2009 at 9:16

    Haha, vilken bra planering! kram, pappa


Kommentera

