KRIMSKRAMS

Dagens

Posted in Uncategorized by Jill on 9 oktober, 2009

Dagens…

inköp: Godis och tuggummi
bästa: Jag pratade ännu en gång ut med S. Vi har alltid något att prata om ut. Så bra alltså!
låt: Home
band/artist: Depeche Mode
kläder: Svarta byxor med en fin tröja. Fast det var en rätt så tråkig klädsel för att vara Jill Berger. Men fint var det i alla fall.
sång: Sakta vi gå genom stan
tanke: ”Tänk om jag än gång sitter i trappan vid tjärhovsplan/fjällgatan och sitter där med en jag älskar och tittar på folk som passerar och tittar på höstens underbara underverk på träd och stunder. Tänk om.”
längtan: Jag längtar till en känsla som jag inte kan beskriva.
Favorit…
stil: love me 60s, dear❤
minne: Vet inte, har så många bra!
önskan: Ha en önskemisse
ställe: Paris
tid: när solen går ner för horisonten och himlen skapar fina nyanser i oändliga färger.
Vad går fort? Tiden!

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Emziii said, on 19 oktober, 2009 at 20:14

    Vad fint skriet!<3


Kommentera

