KRIMSKRAMS

iPod Touch tillbehör

Posted in Creative by Jill on 28 november, 2009

Jag älskar fortfarande min födelsedagspresent🙂 Utan att den ska krossa sönder har jag virkat ett fodral, eller rättare sagt jag virkade den förra helgen men hann bara lägga upp den nu.

To protect my iPod
Igår tog mina föräldrar även hem en liten (eller liten och liten kanske den inte är då) julklapp i förväg till mig. Gissa om jag blev glad…? Mina föräldrar gav mig en USB kabel uttag så jag kan koppla min iPod. Jag har två till uttag/laddare till min iPod, den jag fick med iPod:en och den andra som är en väckarklocka som ska höra ihop med min iPod. Det dåliga med väckarklockan vill inte ladda min iPod. Men nu kan jag ladda utan något större problem med min nya USB Power Adapter😀
USB Power Adapter
Den ligger här nu bland massa andra sladdar och känner sig riktigt hemtrevlig.
iPod loading set

Kommentera

