KRIMSKRAMS

mitt 2009

Posted in Uncategorized by Jill on 9 januari, 2010

Januari: jag var i början av januari i Budapest, kom hem och slutet av månaden var den sämsta perioden i hela året. Det kändes inte som en bra början på 2009.
Februari: Jag gjorde mer saker själv och försökte fylla upp min tid med saker att göra så att jag slapp att tänka på den dåliga tiden jag hade. Jag kom närmare mina vänner genom det och jag lekte med Lego t.ex som jag inte hade gjort på ett tag.
Mars: Terminens största skoluppgift låg i mina händer och problem, stress kom inom mig så månaden var väldigt grå men jag jobbade hårt. Jag skaffade mig också bloggen!
April: Jag började gå på fotorundor med Martin som vi upprepade då och då i månaden. Det var trevligt och det blev ljusare tider för min del. Jag började också virka🙂
Maj: Det var så trevligt väder och det var en av mina favoritmånader, jag träffade även den här underbara kissen Juni: Skolavslutning och början av sommarlovet gick jag på tecknarkurs och träffade underbara människor och det var så kul😀 Jag var på topphumör!
Juli: Nästan hela juni var jag i Ungern och där fick jag lite färg och mådde också jätte bra.
Augusti: I början av Augusti var jag med båttur i fina Stockholm med Linda, det var jätte trevligt och det var ett av det bästa jag hade gjort i mitt liv. Innan skolan började så träffade jag massa människor och var nästan fullbokat med saker att göra😛
September: Det var fint väder i september och jag och Karin hade inte en sådan bra kontakt som då och så fyllde jag år den sista dagen i månaden.
Oktober: Herregud vad kall månad oktober var, det var kallare än november. Jag kom inte riktigt ihåg vad som hände så mycket den månaden men jag började lyssna på Depeche Mode och det är bäst!
November: Jag peppade mig till jul och fixade julklappar och förberedde mig till julkonserter och luciakonserter med skolan. Jag skrev inte så mycket i bloggen.
December: Julpyntet var uppe och vi räknade dagarna till den 24:e. Många konserter och resan till Budapest var trevlig men jag hade ingen större lust att blogga i december.
Så, undra vad som händer år 2010 då…?

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gabor Berger said, on 25 februari, 2010 at 9:24

    Tack för att du gjorde en sammanfattning av ditt 2009. Det var som att springa genom året i raketfart. Man blir nostalgisk. Samtidigt otroligt hur mycket jag glömmer bort! Borde själv göra sån resumé!


Kommentera

