KRIMSKRAMS

Låt den rätte komma in

Posted in Uncategorized by Jill on 1 mars, 2010

Jag har läst ut John Ajvide Lindqvists bok Låt den rätte komma in. Lite kort om boken tänkte jag skriva om, det här är en av de bästa böckerna jag har läst hittills. Aldrig tyckt om svenska författare tidigare, det här är första gången jag gör det så det gör en stor skillnad hur mycket jag tycker om den här boken. Har inte heller tidigare läst en skräck bok tidigare. Jag säger bara, läs den! I somras såg jag även filmen.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nina said, on 5 mars, 2010 at 11:16

    DEN ÄGER! :DDDDD

    • Jill said, on 5 mars, 2010 at 14:47

      JAAA! :’D


Kommentera

