KRIMSKRAMS

Nu borde det knoppas ut blommor

Posted in Uncategorized by Jill on 13 mars, 2010

Jag är så glad att våren har kommit några steg längre! Orsaken till att jag har varit borta och inte uppdaterat är för att skolan tar kål på mig. Nu i helgen är planerna bara plugg, plugg och åter att plugga. Såhär ser mitt schema ut för vecka 11:

Måndag:  Engelska prov! Få min läsläxa.

Tisdag: Kemiläxa – svara på 31 instuderingsfrågor och kunna formlerna på olika syror.

Onsdag: Föredrag (?) i NO om NASA, Histora – läxförhör på ett par sidor om romarriket.

Torsdag: Franska test (inte så litet test), uppträdande på en mentorsshow.

Fredag: Föredrag (?) i NO om NASA, matte läxa.

Så önska mig lycka till!😉

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nina said, on 15 mars, 2010 at 9:23

    LYCKA TILL!😀

    • Jill said, on 19 mars, 2010 at 16:12

      Tack!❤


Kommentera

