KRIMSKRAMS

spela

Posted in Uncategorized by Jill on 22 april, 2010

Jag är tillbaka efter lite uppehåll och här kommer en lista vad som har hänt:

  • Läste sista Muminboken i serien, Sent i November och den var fantastisk. Nu läser jag Trollvinter för fjärde gången också. Idag lånade jag även Bildhuggarens dotter & Sommarboken på skolans bibliotek. Tove Jansson du är bäst.
  • Eftersom Mumin har invaderat i min hjärna (väldigt lycklig för det) så inspirerade käraste Snusmumriken mitt liv, jag ska nämligen börja spela munspel! Jag bestämde mig det igår, här är ett munspel som jag hade tänkt köpa mig. Synd att jag är otroligt pank.
  • Karin kom hem från USA igår, så idag var hon i skolan. Ni förstår inte hur lycklig jag är för det, har saknat henne som jag vet inte vad!
  • Välkommen till vår Vårfest i min skola! Lördagen den 22 maj, klockan 12-16 på skolgården, Adolf Fredriks Musikklasser, ingång Tegnérgatan och Västmannagatan (Stockholm) Alla är välkommna! Artister, mat, dryck, lek, lotteri, loppis, bokbord och caféer. Även musik från stora scenen, Jazzcaféet, café Un-plugged med mera.
  • Seinfeld är bäst! Varje kväll halv sju på sexan.
  • Hade utvecklingssamtal och det gick otroligt bra!😀

Kommentera

